دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

صفحه فرود کمپین های مسابقه ای

landing page یا صفحه فرود صفحاتی هستند که با اهداف خاصی طراحی و اجرا می‌شوند. گاهی به علت دریافت اطلاعات خاص مثل ایمیل، نمایش اعلان و همچنین هدایت مخاطبان به صفحه‌ای برای مشاهده خدمات و محصولات آن سایت است. طراحی صفحه فرود نیازمند دانش برنامه‌نویسی است اما افزونه‌های متعددی هم در این زمینه طراحی‌شده‌اند که به کمک آن‌ها قادر به طراحی خواهید بود.

صفحه فرود یک صفحه ساخته‌شده باهدف افزایش فروش یا ایجاد انگیزه برای یک کسب‌وکار یا انجام یک فعالیت خاص است. از آن در بازاریابی، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. مخاطبانی که از این منابع استفاده می‌کنند، اول در این صفحه قرار می‌گیرند، به همین علت است که صفحه فرود نامیده می‌شود.

صفحه فرود کمپین های مسابقه ای چه فایده ای دارد؟

احتمالا شما هم وقتی در حال خواندن یم مطلب ئر وب سایت بوده اید یا خواسته اید یک موسیقی را باز کنید با یک پیغام با مضمونی شبیه به همین سوال را جواب بده و آیفون برنده شو و یا شرکت در مسابقات میلیونی ما مواجه شده اید. این همه را می توان لندینگ پیج کمپین های مسابقه ای دانست که با اهداف خاصی طراحی شده و مخاطب را به سوی اهداف خاص هدایت می کند.

صفحه فرود کمپین های مسابقه ای باعث می شود مخاطب بتواند به راحتی فرم های مربوط به مسابقه را کامل کند و شما بتوانید به اهدافی که در نظر دارید مثل جمع آوری اطلاعات مخاطب هدف، برندینگ و … برسید.