دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معرفی سریع فن کویل های ایرانی

در مقاله ( معرفی سریع فن کویل های ایرانی ) می خواهیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم تا خرید بهتری داشته باشیم. با سرما مارکت همراه باشید!

یکی از صنایعی که می توان ادعا  کرد کشور ما در آن پیشرفت زیادی داشته است و محصولات آن با محصولات شرکت های خارجی در بازار داخلی ما رقابت می کنند، صنعت تولید دستگاه های سرمایشی-گرمایشی و تهویه مطبوع است.

یکی از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی پرکاربرد در کشور ما که شرکت های بزرگ تولید تجهیزات HAVC توجه خاصی به آن داشته اند، فن کویل است. امروزه فن کویل های ایرانی بسیار خوبی در بازار کشور موجود است که یارای رقابت با فن کویل های خارجی را دارند.

فن کویل های ایرانی شاید از نظر زیبایی و جنبه های لوکس مثل سر و صدای پایین به پای فن کویل های خارجی خوب نرسند ولی از نظر کارایی و قدرت، از انواع خارجی در محدوده ی قیمتی یکسان بسیار بهتر هستند.

یکی دیگر از جنبه های که خرید فن کویل های ایرانی را نسبت به فن کویل های خارجی در اولویت قرار می دهد، ضمانت های معتبر و خدمات پس از فروش فن کویل ایرانی است، در حالی که فن کویل های خارجی، معمولا از چنین خدماتی بی بهره هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع فن کویل های ایرانی و برندهای تولید کننده آن ها آشنا کنیم.

معرفی سریع فن کویل های ایرانی