دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مدیریت همزمان اینستاگرام – مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام

اگر به دنبال پلتفرمی هستید که مدیریت همزمان اینستاگرام را برای شما فراهم کند، با ما همراه باشید. از محبوب ترین و پر طرفدارترین برنامه اجتماعی و مجازی در دنیای امروز می توان به اینستاگرام اشاره نمود که تعداد کاربران روزمره آن بسیار زیاد است و روزانه شاید بیش از چندین ساعت برای جستجو و گشت و گذار درون آن بپردازیم و تصاویری که دوستان در طول روز از خودشان، کارهای روزمره و… با ما به اشتراک می گذارند را ببینیم  و از حال آن ها به شکلی با خبر می شویم.

از طرفی دیگر کاربران اینستاگرام را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی نمود که دسته اول متعلق به افرادی است که تنها صفحه رسمی و شخصی خود را دارا می باشند و از این طریق با دوستان ارتباط برقرار می کنند و دسته دوم متعلق به افرادی است که با تاسیس شرکت و بازاریابی، نهایت سعی و تلاش خود را بکار می گیرند تا بتوانند با تبلیغات صحیح بتوانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

اگر یکی از حرفه‌ای‌های اینستاگرام باشید و یا ادمینی باشید که رو چند اکانت اینستاگرام فعالیت دارد، فعال احتمالا با مشکل مدیریت چندین حساب مختلف رو به رو بوده اید اما از همین­‌جا باید خیالتان را راحت کنم، اگر راه و چاهش را بلد باشید، مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام کار خیلی سختی نیست.

مدیر ها به شما کمک می کند روی چند اکانت به صورت همزمان تسلط داشته باشید. پست های خود را همزمان در هر تعداد اکانت در هر شبکه اجتماعی منتشر کنید، به صورت یکجا روی دایرکت و کامنت ها نظارت کنید و تحلیل و آنالیزی دقیق از مدیریت شبکه های اجتماعی خود به دست آورید.