دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مشخصات اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل گودوان

سلام به همراهان همیشگی سرما ماکت ! ما با مقاله ( مشخصات اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل گودوان ) بار دیگر آمدیم تا با هم درباره تجهیزات سرمایشی – گرمایشی اطلاعاتی کسب کنیم.

برند سامسونگ جز برند های شناخته شده در جهان می باشد که در شهرسئول پایتخت کشور کره جنوبی شروع به کار کرده است .این شرکت دارای زیرمجموعه های متععد بوده که تمامی ان ها بانام تجاری سامسونگ شناخته شده اند.این شرکت در سال ۱۹۳۸ به عنوان شرکت تجاری تاسیس و در اواخر ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک و پس از ان زمینه تهویه مطبوع شد.

کولرگازی سامسونگ دارای تنوع بسیار و متعدد است که یکی از پرفروش ترین نوع ها اینورتر سامسونگ می  باشد.

مشخصات اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل گودوان

یکی از انواع اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل GOOD ONE  بوده که در ظرفیت های ۱۰۰۰۰،۱۳۰۰۰،۱۹۰۰۰،۲۵۰۰۰ Btu/hr می باشد.اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل گودوان دارای کمپرسور روتاری دورمتغیر و مبرد R410 دارای گرید انرژی A می باشد.اسپلیت اینورتر سامسونگ ضمانت ۵ ساله کمپرسور و ۱۸ ماهه قطعات از شرکت سام سرویس را دارا می باشد.این دسته از اسپلیت ها به علت طراحی خمیده ظاهری منحصر به فرد و زیبا دارد.طراحی سه گوش یونیت داخلی سبب میشود که دستگاه ورودی های عریض تری داشته باشد.دمپر های اسپلیت اینورتر سامسونگ به شکل به V بوده که این ویژگی باعث توزیع هوا به صورت گسترده تر،بیشتر و حتی سریعتر صورت گیرد.

اسپلیت اینورتر سامسونگ در ابتدای کار به در حالت خنک کننده سریع اقدام به تهویه کرده و پس رسیدن به دمای مورد نظر به صورت خودکار به حالت راحت تغییر میکند.این ویژگی سبب میشود احساس سرما نداشته باشید و همچنین نیازی به تنظیمات دستی وجود ندارد.

  اسپلیت اینورتر یا کولرگازی های مرسوم؟!

اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل گودوان با استفاده از اپشن تک کاربره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود.به این معنا که کمپرسور و فن تا رسیدن به دمای مورد نظر کار کرده و پس از ان سرعت دور کارکرد ان ها پایین می اید.

اسپلیت اینورتر سامسونگ مدل GOODONE دارای دو فیلتر Easy filter ,virus doctor بوده که ذرات گرد وخاک و همچنین الاینده های هوا موادی باعث حساسیت میشوند را از هوا گرفته و سپس انواع باکتری و ویروس ها را ازبین می برد.

برای خرید اسپلیت سامسونگ ، تراست ، الجی و … با ما در تماس باشید!​