دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طراحی وب سایت تبلیغات

طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای امروز که  سرعت و رقابت، دو اصل مهم در فعالیت‌های تجاری و صنعتی به حساب می‌ آید، وجهه عینی و کاربردی به خود می گیرد. برای رشد فعالیت‌های تجاری خود، باید سطح کیفی و میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. برای افزایش میزان فروش و بازاریابی، باید با مکانیزم و تکنیک های  صنعت تبلیغات آشنا بوده و یا از مشاوران و متخصصان این امر یاری جویبد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی وب سایت مثل تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و  طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی وب سایت تبلیغات متناسب با سلیقه امروزی ها!

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای است که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند. در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم است. تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی است و جهت انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود. با این مفهوم تبلیغات با هدف تغییر نگرش، ایجاد اعتمادسازی و ترغیب مخاطبان به خرید یا استفاده از خدمات به کار می‌رود.

تبلیغات به علت هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود. همیشه تبلیغات در همه شرایط، بخش اساسی از فرآیند تولید و فروش محصولات بشمار می رود. در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا خدمات شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می شود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب کنید. در همه زمینه های فوق طراحی سایت تبلیغاتی با توجه به کارکرد و محتوای خود می تواند پیاده سازی شود.

مقالات علمی

قسمتی از طراحی سایت تبلیغات می تواند به صورت انتشار مقالات علمی در این حوزه گسترش یابد. این موضوع به شما کمک می کند بهینه سازی مناسب تری در گوگل و موتورهای جست و جوی دیگر داشته باشید. انتشار این مقالات مثل این است که شما یک سایت علمی را در درون سایت اصلی خود طراحی کرده باشید.

ابزارهای تبلیغاتی

تبلیغ یکی از مکانیسم های ارتباطی بوده و هر فر یا شرکتی و سازمانی می‌خواهد فعالیت های خود را تبلیغ  کند و در بازار رقابت بگوید: من هم هستم.

برای شناساندن خود، تولیدات و خدمات ابزارهای مختلفی وجود دارد از جمله : تبلیغات محیطی مثل بیلبوردها، تابلوها، لایت باکس ها و …، تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای، تبلیغات چاپی مثل تراکت، بروشور، کاتالوگ و …، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات از طریق هدایای تبلیغات.

استفاده از هر کدام از روش هاش تبلیغاتی فوق شرایط خود را دارند و گاه معایبی هم دارند بطور مثال : تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هزینه های زیادی را برای تبلیغ دهنده به همراه دارد و یا تبلیغات چاپی و مطبوعاتی بصورت مقطعی بود و ماندگاری زیادی ندارند.

ولی طراحی وب سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه بسیار ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت زمانی و مکانی و …

با نمایندگی طراحی وب سایت سایتچین بدون محدودیت بفروشید و کسب درآمد کنید

ما با هدف اشتغالزایی شما در هرجای کشورمان ایران، امکان نمایندگی طراحی وب سایت را برای علاقمندان به دنیای دیجیتال مارکتینگ قرار داده ایم. در سامانه‌ای که به شما ارائه می‌شود، هیچ محدودیتی وجود ندارد و به صورت نامحدود، امکان فروش وب‌سایت و فروشگاه و دیگر خدمات را خواهید داشت. پس، بی هیچ دغدغه ای روی تبلیغات، فروش و ارائه خدمات خود تمرکز کنید و موارد فنی را به ما بسپارید.

طراحی برندسازی، تبلیغات و طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

همه ابزارها، سبک ها و شیوه های تبلیغاتی در ایجاد و شکل گیری برند موثرند ولی موثرتر از همه آن ها، طراحی وب سایت آگهی و تبلیغاتی می باشد که بعنوان تکتیک عصر ارتباطاتی امروز در پروش باورهای عمومی نسبت به محصول، بیان حقایق و برشمردن و معرفی ویژگی های محصولات تولیدی یک شرکت یا خدمات آن ها به جهت عدم محدودیت مکانی و زمانی، داشتن فرصت و فضای زیاد، مخاطب پذیری اقشار مختلف و دلایل بیشمار دیگر نقش راهبردی دارد.

سبک های تبلیغات و طراحی وب سایت تبلیغات

صنعت تبلیغات از شیوه ها و سبک های مختلفی جهت پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین به حساب می‌ آید.

مدل ها و شیوه های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی هم بسان دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و مختلفی است از جمله :

  • تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند. تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار می دهند. هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند. از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می شود.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای و سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

  • تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)
  • تبلیغات بنری در وب سایت ها
  • تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

  • تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری به حساب می‌ آید. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

  • تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست. ولی طراحی وب سایت بر اساس اصول و تکنیک های بهینه سازی وب سایت اجرا و برنامه نویسی شود، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد.

  • سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وب سایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

تحلیل ترافیک سایت و ساخت سایت تبلیغات

آمار و تعداد بینندگان در طراحی وب سایت تبلیغاتی و آگهی حرف اول را می زند چرا که بدون وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان سایت تبلیغاتی هیچ کارآیی نخواهد داشت. وب سایت های تبلیغاتی که دارای حجم بالایی از آگهی می باشند نشانگر آنست که دارای ببینده بیشتری بوده و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. از اینرو تحلیل میزان بازدیدکنندگان و ترافیک سایت و تحلیل میزان برقراری ارتباط کاربران به وب سایت آگهی در طراحی وب سایت تبلیغاتی بسیار مهم است.

برای ایجاد یک تبلیغات موفق، طراحی وب سایت حرفه ای و مشاوره برای ساخت کسب و کار آنلاین با سایت ساز سایتچین در ارتباط باشید!

طراحی وب سایت تبلیغات