دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وکالت کاری

ساوااپ به عنوان مشاور حقوقی حرفه ای حرفه ای همراه شماست! همین حالا به این سایت مراجعه نمایید! وکالت کاری نوع دیگری از انواع وکالت حقوقی است که امروزه بسیار هم رایج است. بر اساس وکالت کاری یک فرد به وکیل یا نماینده خود این اجازه را می دهد که کاری را برای او انجام دهد. به عبارت دیگر وکالت کاری یک نوع قرارداد است که بین دو طرف امضا می گردد و اختیارات انجام کارهای اداری به وکیل داده می گردد.

بنابراین نماینده یا وکیل حق تصرف در اموالی را که در قرارداد می آید، ندارد. از وکالت کاری در موضوعاتی مثل خرید و فروش، اجاره، پیگیری امور اداری و … به کار برده می شود. به ساوااپ اعتماد کنید! ساوااپ مشاوره و وکالت قدرتمند ارائه می دهد.

در وکالت کاری موکل می تواند حتی به فردی که پروانه وکالت ندارد، وکالت دهد که یک کار مشخص را برای او انجام دهد. در این زمینه استفاده از افراد مطمئن مثل فرزند، مادر و … توصیه می گردد. این در حالی است که در دیگر انواع وکالت  حقوقی که به آن ها وکالت دادگستری هم گفته می گردد، وکیل لازم است که پروانه وکالت داشته باشد.

برای اینکه فردی بتواند به دیگری وکالت کاری دهد، باید در دفاتر اسناد رسمی وکالت نامه کاری تنظیم گردد. برای اینکه مشکلی در این زمینه به وجود نیاید، همه کارهایی را که وکیل باید به جای شما، انجام دهد، در وکالت نامه قید نمایید. وکالت نامه کاری تعهدات و وظایف هر دو طرف قرارداد را در مقابل هم مشخص می کند. ساوااپ از بهترین مشاوران و وکیل های درجه یک تشکیل شده است!

در دادن وکالت کاری دقت نمایید که در قراردادی که امضا می گردد، حتما باید همه موارد اداری مثل اخذ مفاصا حساب مالیاتی، شهرداری و دیگر ادارات دولتی ثبت قید گردد تا اختیار جابجایی اموال شما به دست کسی نیفتد. زمان پایان وکالت کاری را هم باید در متن قرارداد ذکر کرد برای مثال فرد به مدت یک ماه و یا یک سال اجازه دارد که به نیابت از شما کار مشخصی انجام دهد. ساوااپ همراه شما برای برنده شدن در پرونده های حقوقی و کیفری می باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *