دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجرای عایق صدا

اجرای عایق صدا یکی از بهترین روش های رهایی از سروصدای مزاحمی است که آرامش را از ما می گیرد. عوارض آلودگی صوتی می تواند روی روح و روان ما بسیار مخرب باشد. دیوار مشترک دو واحد آپارتمانی و انتقال صدای تلویزیون و صحبت همسایه یکی از مشکلات فراگیر بوده که با نصب عایق صوتی به آسانی قابل حل است. برای دریافت مشاوره رایگان با آپ دکو تماس بگیرید.

برای انتخاب بهترین روش اجرای عایق صدا با توجه به نوع کاربری آن، باید خصوصیات مختلف انواع عایق صوتی را شناخت. اجرای عایق صدا با روش های گوناگون مثل بستن منافذ هوا، استفاده از مصالح جاذب صدا، ساخت شیشه های چند جداره و درزگیر های آکوستیک باعث پیشگیری از ورود و خروج صدا و عایق کاری صوتی فضای داخلی انجام می شود.

آپ دکو وب سایت معتبر فروش انواع عایق صدا در تلاش است رضایت شما عزیزان را در ارسال به موقع محصول در سراسر ایران به دست آورد. همینطور شما عزیزان می توانید برای اجرای عایق صدا در تهران با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان مجموعه آپ دکو بهره مند شوید!

عایق صوتی دارای انواع متفاوتی از نظر جنس، محل اجرا و به دنبال آن نحوه اجرا است. انواع عایق صوتی بر حسب جنس مواد تشکیل دهنده آن عایق صوتی کامپوزیت، عایق صوتی پنل گچی، عایق صوتی پنل آکوستیک و عایق صوتی ویسکو الاستیک است.

همینطور انواع عایق صوتی از نظر محل اجرا و نوع کاربری آن ها عایق صوتی درب و پنجره، عایق صوتی دیوار، شامل عایق صوتی دیوار مشترک میان دو اتاق و عایق صدای هوا برای پیشگیری از نفوذ صدا از منافذ هوای بیرون به اتاق، و عایق صدای سقف، شامل عایق صوتی سقف برای پیشگیری از نفوذ صدا از طبقه بالایی به داخل اتاق و عایق صوتی ضربه ای برای کاهش نفوذ صدا ها از طبقه بالا مثل صدای راه رفتن، است.

انواع محصولات اجرای عایق صدا از نظر متریال و شکل اجرایی شامل عایق صوتی پلی استایرن، عایق صوتی پلی یورتان، عایق صوتی فایبر گلاس، فوم عایق صدا از نوع پنل آکوستیک یا فوم پاششی، وینیل عایق، پنل عایق صدای دیوار صوتی، فوم عایق لوله، درزگیر آکوستیک، روکش آکوستیک و عایق پتویی صدا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *