دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار چیست؟ خرید کاندوم خاردار چه فوایدی برای یک مقاربت لذت بخش دارد؟ قیمت کاندوم خاردار چقدر است؟ آیا کاندوم های خاردار می توانند برای ارضای طرفین مفید باشند؟ مانند سایر کاندوم ها، کاندوم خاردار هم از پیشگیری از شیوع بیماری های مقاربتی خطرناک از نظر جنسی پیشگیری می کنند. کاندوم های خاردار بر روی سطح خود دارای بافت می باشند که این بافت از برجستگی های کوچکی تشکیل شده که به دور محیط کاندوم پیچیده شده اند.

بعضی از آن ها دارای برجستگی های دایره ای شکل می باشند. بعضی دیگر هم به صورت باریک و استوانه ای روی سطح کاندوم می باشند. باید بگوییم که این نوع کاندوم یکی از محصولات برای مراقبت های بهداشت جنسی بوده که در دهه های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در دسته کاندوم های طرح دار قرار دارد.

این کاندوم دارای ویژگی ها و اشکال متفاوتی بوده و همین امر سبب شده که افراد تنوع گسترده ای از محصولات را در اختیار داشته باشند. در بیشتر این کاندوم ها از مواد بی حس کننده استفاده شده که باعث می شود زمان برقراری مقاربت جنسی افزایش پیدا کند. همینطور، خارهایی که بر روی این کاندوم طراحی شده است به بانوان کمک می کند تا لذت بیشتری را تجربه کنند و مناسب کسانی بوده که دیر ارگاسم می رسند.

این نوع کاندوم علاوه بر داشتن خاصیت پیشگیرانه از بارداری این حس را برای شما ایجاد می کنند که از میزان رابطه خود بیشترین لذت را ببرید. تنها تفاوتی که می توان میان کاندوم معمولی و خاردار قائل شد، مقاربت جنسی بهتر است. نمی دانید چگونه؟ برای خانم ها این برآمدگی ها که به صورت عادی روی آلت مرد وجود ندارد، تحریک بیشتری ایجاد می کند و در واقع کاندوم بافتی می تواند عصب موجود در واژن را بهتر از کاندوم بدون بافت تحریک کند، که لذت را افزایش می دهد.

برای ارائه انواع کاندوم مستر کینگ شما را یاری می دهد و با ارسال محرمانه  محصولات در تلاش است رضایت شما را جلب کند! شما می توانید خرید خود را از میان محصولات ارائه شده در همین صفحه کامل کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *