دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درخواست ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن چیست و چگونه می تواند به ما کمک کند؟ برای ثبت درخواست ساخت اپلیکیشن به کدام شرکت اعتماد کنیم؟ هزینه ساخت یک اپلیکیشن حرفه ای چقدر است؟  معمولا در گوشی موبایل هر يک از ما ده  ها اپلیکیشن وجود دارد كه هر کدام نیازهای خاصی را برای ما رفع می کنند. 

طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

به همه مراحل ساخت، پیاده سازی و منتشر کردن يک اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن خرید اینترنتی گفته می شود. اما چطوری می توانیم طراحی اپلیکیشن های اندروید یا iOS را انجام دهیم؟ چند روش هست كه می توانید با کمک آن ها شروع به ساخت برنامه های اندرویدی  یا iOS کنید و يک اپلیکیشن داشته باشید: 

  • سفارش دادن پروژه به برنامه نویس ها: معمولا کسی كه کسب و كاری دارد و نیاز به اپلیکیشن فروشگاهی دارد و هیچ علاقه و دانشی نسبت به برنامه نویسی ندارد از این روش استفاده می کند و با دادن مبلغی به برنامه نویس بسته به نوع اپلیکیشن و امكاناتی كه اپلیکیشن خواهد داشت طراحی شروع می شود این روش مزایا و معایب خودش را دارد. مثلا در صورتی که نیاز به تغییری باشد حتما باید برنامه نویس آن كار را انجام دهد و نبود برنامه نویس یه جورایی مساله داشتن پشتیبانی لغو می شود.
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با برنامه نویسی: در اکثر موارد کسی كه کسب و كاری دارد و نیاز به فقط يک اپلیکیشن دارد از روش اول برای داشتن يک اپلیکیشن استفاده می کند. اما افرادی هم می باشند كه علاقه به برنامه نویسی دارند و می خواهند علاوه بر داشتن يک اپليکشن، از این راه با ساختن اپلیکیشن های مختلف درآمدزایی کنند و مدیریت اپلیکیشن ها را خودشان داشته باشند. در اینصورت باید شروع به آموزش برنامه نویسی اندروید یا ios با زبان های مورد نظر و محیط های خاص کرد.
  • خرید اپلیکیشن فروشگاهی: بعضی از اوقات شما می توانید به خرید اپلیکیشن های فروشگاهی دیگران اقدام کنید و آن ها را تحت مالکیت خود در بیاورید. این مدل معمولا توسط شرکت های بزرگ اتفاق می افتد كه اپلیکیشن هایی را خریداری می کنند كه آینده درخشانی داشته یا تکنولوژی نوینی دارند كه میتواند به شرکت کمک کند.

تفاوت اپلیکیشن با وب سایت چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد كه آیا وب سایت و اپلیکیشن يک معنا و مصرف كاربردی دارند؟ در پاسخ باید گفت قطعا نه! اپلیکیشن (application) و وبسایت در راستای هم می توانند عملکرد بهینه ای داشته باشند اما از نظر ویژگی كاربردی و برنامه نویسی در مسیرهای جداگانه ای قرار دارند.

در واقع وب سایت ها بر انتشار محتوا، ایجاد يک بستر در فضای وب برای انجام يک كار مشخص و برای همه كاربران به يک شکل تاکید می کنند اما وب اپلیکیشن ها بر عملکرد و كارکرد تمرکز دارند، چون صرفا فرمانی كه از كاربر می گیرند را اجرا می کنند.

كاربرد اپلیکیشن در کسب و كارها – چرا باید درخواست طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارمان را ثبت کنیم؟

علاوه بر مزایای اپلیکیشن در زندگی شخصی و روزمره آن ها می توانند به دلایل مختلفی برای صاحبان مشاغل و شرکت ها هم مهم باشند، از جمله:

  • می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا با صرف هزینه ای کم اپلیکیشن اختصاصی ایجاد کرده و بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتریان را بهبود بخشند.
  • مقرون به صرفه تر از سایر نرم افزارها می باشند. درخواست ساخت اپلیکیشن
  • می تواند دامنه تجارت را گسترش دهد.
  • می تواند بهره وری يک شرکت را افزایش دهد.
  • كارکنان را قادر به انجام وظایف تجاری خارج از دفتر می کند.

انواع اپلیکیشن

در حال حاضر روند توسعه دهندگان این است كه دو یا چند نسخه برنامه برای نصب بر روی دسکتاپ، دستگاه های تلفن همراه، سیستم عامل های وب و سیستم های جاسازی شده ایجاد کنند.

اپلیکیشن های دسکتاپ كامپیوتر معمولاً دارای بخش ها و ویژگی های زیادی می باشند، در حالی كه اپلیکیشن های تلفن همراه دارای نسخه های کوتاه می باشند. در حالی كه بعضی از مردم هنوز به توانایی رایانه های سنتی احتیاج دارند، تلفن های هوشمند و تبلت ها به انتخاب محبوب اکثر كاربران تبدیل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *