دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عجیب ترین هتل های دنیا

عجیب ترین هتل های دنیا کجا قرار دارند؟ چرا آن ها را عجیب ترین می نامند؟ چگونه به جالب ترین هتل های دنیا برویم؟ آن جا چه خبر است؟ 

معرفی عجیب ترین هتل های دنیا

گاهی اوقات نوع اقامتگاه در سفر می تواند اصلی ترین دلیل برای سفر کردن باشد. همه ما دوست داریم تا یک شب اقامت در قلعه قدیمی یا کاخ سلطنتی را تجربه کنیم. دراز کشیدن روی تخت هتلی در زیر آب های دریا تجربه لذت بخشی است که خیلی از گردشگران در آرزوی تجربه کردن آن می باشند. با ما در این مقاله همراه باشید تا خاص ترین هتل های جهان را با هم بررسی کنیم.

سفر یکی از لذت بخش ترین قسمت های زندگی است که هم اکنون تبدیل به یک صنعت جهانی شده است و در سراسر کشورهای جهان تلاش شده امکانات رفاهی مناسب را برای مسافران آماده کنند. در این میان برخی خلاقیت های عجیب و غریبی به خرج داده اند تا این گونه بتوانند نظر توریست ها را به خود جلب کنند، یکی از این تلاش ها ساخت هتل های کاملا متفاوت است. در ادامه با الی گشت همراه شوید تا چند مورد از عجیب ترین هتل های دنیا را به شما معرفی کنیم.

پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان | Propeller Island City Lodge, Germany

این مورد از عجیب ترین هتل های دنیا را می توان مضحک ترین هتل آلمان دانست. هتل در مجموع دارای ۲۷ اتاق است که یکی از دیگری عجیب تر می باشند. یکی از اتاق های آن تماما از آیینه پوشیده شده است، دیگری شبیه سلول زندان است و یکی دیر از آن ها توسط اشکال ساختمانی مبلمان شده  است اما احتمالا در میان تمام اتاق ها اتاق سرداب عجیب ترین باشد، در این اتاق شما باید شب را در کفن به صبح برسانید! واقعا ترسناک به نظر می رسد.

متل هابیت در نیوزلند | Hobbit Motel, New Zealand

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نباشید تنها تفاوت این خانه ها با خانه های اصلی این است که سقف بلندتری دارند و می توانید به راحتی وارد آن شوید.

هتل کوه جادویی در شیلی | Magic Mountain, Chile

هتل کوه جادویی در کشور شیلی و منطقه هولیو هولیو قرار دارد و هنگامی که به آن نگاه می کنید تصور می کنید واقعا قدم به جهانی افسانه ها گذاشته اید. مخروطی چوبی که از نوک آن آبشاری پر فشار در حال جاری شدن است و از طریق مسیری چوبی پایین می آید. پنجره های پرچین آن به طور نامنظمی ساخته شده است و آن را جزو عجیب ترین هتل های دنیا قرار داده اند. البته اگر تمامی این ها برای افسانده ای شدن هتل برای شما کافی نیست آن ها سراسر ساختمان را با گیاهان روینده پوشانده اند.

هتل سگ در حال پارس کردن | Dog Bark Park Inn عجیب ترین هتل های دنیا

در کاتن وود، ایالت آیداهو یک سگ شکاری پا کوتا عظیم الجثه قرار دارد که ارتفاع آن بیش از ۱۰ متر و ۵ متر پهنای آن است و از چوب درست شده است. اسم او سوییت ویلی است و اگر آدم کنجاوی باشید می توانید شب را در شکم این سگ به صبح برسانید. (یک اتاق دبل در شکمش و یک اتاق زیر شیروانی در پوزه اش قرار دارد.) عجیب ترین هتل های دنیا

آینه ها مکعبی در سوئد | Mirrorcube, Sweden

این هتل با ۵ اتاق درختی مجزا، در ۵۰ کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد واقع شده است. هر کدام از اتاق ها با مشارکت معماران برجسته ی اسکاندیناویایی در ارتفاع بین ۴ و ۶ متری ساخته شده اند و از طریق پلکان، پل، یا پله های جمع شدنی قابل دسترس می باشند. عجیب ترین هتل های دنیا

اتاق های این اقامتگاه به شکل  لانه ی پرنده مشابه لانه ی پرنده ی غول پیکر، در میان تنه ی درختان احداث شده اند. متفاوت ترین اتاق این مورد از عجیب ترین هتل های جهان مکعبی به اضلاع ۴ متر است که تماما از آیینه پوشیده شده و محیط زیبای اطراف خود را منعکس می کند. آیینه ها مسکن ساخته شده را از چشم انداز طبیعی اطراف آن مخفی می کند.

این اتاق با وجود زیبائی مشکلاتی هم دارد. مکعب آینه ای از زاویه های خاصی قابل دیدن نیست، بنابراین طراحان باید راهی برای جلوگیری از برخورد پرندگان با آن بیاندیشند. بهترین راه حل پوشاندن دیوارها با لایه ی مادون قرمز می باشد که برای انسان نامرئی و برای پرندگان قابل دیدن است.

هتل زیر دریایی فیجی | Poseidon Undersea Resort, Fiji عجیب ترین هتل های دنیا

اینکه هتلی کاملا زیر اب قرار گرفته باشد، درست مانند فیلم  های فانتزی است، اما در سواحل فیجی این اتفاق رخ داده است و از زیر دریایی برای ساخت این مورد از عجیب ترین هتل های جهان استفاده شده است.

در این اثر هنری که زیر تالاب  های مرجان ساخته شده، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح این اثر نام آن را خدای دریا گذاشته است و مهمانان می توانند برای رفت و آمد و گشت زدن در صخره های مرجانی اطراف از زیردریایی های سه نفره آن استفاده کنند. هتل ۱۲ متر زیر دریا ساخته شده است و تنها سوالی که نباید درباره آن بپرسید قیمت اقامت در آن است! عجیب ترین هتل های دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *