دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجاره روزانه خانه در تهران

تهران پلاک به عنوان یک سایت و مجموعه قدرتمند سعی می کند با اجاره روزانه خانه در تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی رضایت شما را به دست آورد. اگر مسافر شهر تهران هستید و یا به هر دلیلی باید اقامت کوتاه مدت در این شهر داشته باشید…

مزیت های اجاره خانه روزانه غرب تهران

برای بسیاری از افراد اجاره کردن سوئیت مبله و اجاره روزانه خانه در تهران که وسایل مورد نیاز زندگی را دارد و به عبارتی مبله است جزء اولویت ها بوده و هنگام جست و جو برای یافتن مسکن به سراغ این گزینه ها می روند. آیا می دانید دلیل این اقدام چیست؟

  1. اجاره کردن یک سوئیت مبله نقلی هزینه ای به مراتب کمتر از اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت را دارد. اگر شما برای مدت کوتاهی به شهری سفر کرده اید خوب است با توجه به بودجه ای که دارید، سوئیتی مبله اجاره کنید.
  2. اجاره روزانه خانه در تهران به ایستگاه تاکسی و یا خطوط بی آر تی نزدیک بوده و دسترسی خوبی به مراکز شهر دارند.
  3. سوئیت های مبله، دردسرهای اسباب کشی و جا به جایی منزل را ندارند. در نتیجه هزینه هایتان کاهش می یابد.
  4. مزیت دیگر سوئیت های اجاره ای بیشتر شامل دانشجویان می شود. این سوئیت ها وسایل لازم برای زندگی را دارند و دیگر نیازی نیست افراد دغدغه تهیه وسایل اولیه و ضروری برای زندگی را داشته باشند.
  5. آپارتمان یا سوئیت های مبله معمولا مجهز به وای فای هستند.

در ادامه به برخی از نکات اجاره خانه مبله سایت تهران پلاک اشاره می کنیم:

  • از مهم ترین شرایط اجاره روزانه خانه در تهراناین است که شما باید اصل کارت ملی هوشمند، اصل شناسنامه جدید و یا اصل گذرنامه را به عنوان ضمانت واحد در اختیار داشته باشید. لازم بذکر است ارائه یکی از این 3 مورد کافی است.
  • قیمت های سایت برای یک شب اقامت و ظرفیت استاندارد است.
  • رزرو واحد در تهران پلاک نهایتا بصورت ماهانه است.
  • شما می توانید از طریق تماس تلفنی با پذیرنده در هر ساعت از شبانه روز واحد خود را تحویل بگیرید.
  • شما می توانید در مدت نیم ساعت نسبت به نهایی نمودن رزرو خود اقدام نمایید. در غیر این صورت جهت بررسی ظرفیت با واحد پشیبانی تماس گرفته و یا مجدد رزروتان را از طریق سایت ثبت نمایید.
  • پس از نهایی شدن رزرو آدرس و شماره پذیرنده برای شما ارسال خواهد شد.
  • درخواست تمدید، تنها در صورت هماهنگی با بخش پشتیبانی حداقل از یک روز قبل و درصورت وجود ظرفیت خالی، امکان پذیر است.
  • شما می توانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی درخواست کنسلی خود را ثبت نمایید.
  • حداقل هزینه پرداختی برای نهایی شدن رزرو شما مبلغ یک شب اقامت است. اجاره روزانه خانه در تهران

روش های تعیین قیمت خانه های مبله

فاکتور های متفاوتی در تعیین قیمت اجاره خانه های مبله نقش دارند از جمله این شرایط باید به امکانات خانه مبله اشاره کرد. هرچه امکانات یک خانه مبله بیشتر باشد و از لوازم خانگی مدرن تری در آن استفاده شده باشد قیمت اجاره آن خانه مبله بیشتر می شود. خانه های مبله میتوانند شامل تردمیل، استخر، سونا و جکوزی باشند که بر اجاره بهای آن ها افزوده می شود. پارکینگ هم از جمله امکاناتی است که خانه های مبله در صورت دارا بودن با قیمت بیشتری ارائه می شوند. اجاره روزانه خانه در تهران

تعداد خانه های مبله ای که به همراه پارکینگ اجاره داده می شوند زیاد نیستند و نبود پارکینگ همیشه یکی از دغدغه های مسافران تهران است چرا که پیدا کردن جای پارک در خیابانهای شلوغ تهران کار ساده ای نیست، اما لازم به ذکر است که تمامی واحد های مبله ای که از طریق سایت تهران پلاک اجاره داده می شوند دارای یک واحد پارکینگ اختصاصی هم می باشند. اجاره روزانه خانه در تهران

از فاکتور های دیگر میتوان به متراژ خانه اشاره کرد، مانند اجاره آپارتمانهای معمولی که متناسب با متراژشان بر قیمتشان هم افزوده می شود، خانه های مبله هم با متراژ بالا تر قیمت ها بیشتری دارند. چرا که متراژ های بالا برابر است با تعداد اتاق خواب های بیشتر و در نهایت مساوی است با تعداد بیشتر کسانی که میتوانند در آن خانه اقامت کنند.

عامل موثر دیگر منطقه ای است که خانه مبله در آن واقع شده. اگرخانه مبله در یکی از منطقه های خوب شهر واقع شده باشد قیمت آن بیشتر از سایر خانه هاست. این افزایش قیمت خانه های مبله، در محله هایی که لوکس تر به حساب می آیند بیشتر رخ میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *