دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

خرید تلفن ویپ تصویری

به راهنمای خرید تلفن ویپ تصویری نیاز دارید؟ در ابتدا می خواهیم نگاهی به تاریخچه تلفن تصویری بیاندازیم. تلفن تصویری به خاطر نیاز به صدا و تصویر همزمان به صورت ابتدایی ساخته شد و تصاویر به صورت تک فریم بودند و هر چند ثانیه یکبار تصاویر تغییر می کردند. در نهایت یک نسخه به موقع طراحی شد که تصاویر را به صورت واقعی ضبط می کرد و در نهایت طی سال های 1950 تا 1990 تبدیل به ویدئو کنفرانس شد.

تلفن تصویری ویپ یا گوشی های تصویری که دارای صفحه نمایش و دوربین برای انتقال تصاویر در شبکه و اینترنت می باشند دستگاه هایی می باشند که مثل تلفن های معمولی می باشند اما از پروتکل IP برای انتقال صدا و تصویر استفاده می کنند.

تلفن ویپ تصویری، یک سیستم ارتباطی است که از طریق اینترنت فراهم می شود و امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را بین دو یا چند شخص فراهم می کند. در این سیستم، تماس ها به صورت دیجیتال و با استفاده از پروتکل اینترنت (IP) برقرار می شوند و تصویر و صدا با استفاده از دستگاه های مرتبطی نظیر دوربین و هدفون یا بلندگوی ویپ منتقل می شوند. تلفن ویپ تصویری امکاناتی مانند تماس های چندگانه، انتقال فایل، قابلیت نمایش تصاویر و ویدئوها، مشاهده تاریخچه تماس ها و غیره را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *