دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

عایق صوتی چسبی چیست؟

عایق صوتی چسبی فوم هایی هستند که در مکان های مختلف و در بخش های مختلف مثل دیوار، سقف و کف مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع پنل ها یا فوم هایی هستند که از ورود و خروج صدا جلوگیری می کنند. همانطور که از نام عایق صدا مشخص است این محصولات جهت عایق کردن یک محیط در برابر ورود یا خروج صدا کاربرد دارند.

نکته بعدی که در معرفی عایق صوتی چسبی باید به شما یادآور شویم این است که عایق های صوتی در دو دسته روکار و توکار نصب می شوند که توکار داخل مواد دیوار نصب می گردد و نیاز به بنایی دارد و عایق روکار نیز روی دیوار از پیش ساخته شده نصب می شود و وظیفه خود را انجام می دهد. باید اشاره کنیم که برای نصب عایق های صوتی روکار به چسب نیاز است و از این رو شرکت ها اقدام به تولید عایق صوتی چسبی کرده اند.

در واقع عایق صوتی چسبی یک نوع عایق صداست که دارای چسب بوده و نیاز به تجهیزات آنچنانی برای نصب ندارد و هر شخص با کمی دقت می تواند آن را اجرا و نصب کند. دوستان عزیز، آپ دکو یکی از مراکز فروش انواع عایق صوتی پشت چسب دار است و آن ها را با بهترین قیمت ممکن ارائه می کند.

برای خرید انواع عایق صوتی چسبی می توانید به صورت تلفنی با آپ دکو تماس بگیرید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید. مشاورین و کارشناسان آپ دکو با در نظر گرفتن شرایطی که دارید بهترین عایق صوتی چسبی را به شما معرفی می کنند.

عایق صوتی چسبی چیست و چگونه کار می کند؟

عایق صدا چسب دار یک ماده مخصوص است که به سطوح مختلف می چسبد و از راه حل هایی برای جلوگیری از انتقال صدا استفاده می کند. این محصولات از جنس ها و ساختارهای مختلفی تشکیل شده اند که هر یک ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. با استفاده از عایق صوتی چسبی، می توان نویزهای خارجی را کاهش داده و صداهای مزاحم را به طور قابل توجهی مهار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *